Pages

Photobucket

Saturday, August 6, 2011

Berakhirnya Ceritera Disini

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah, lafaz pujian hanya untukNya yang masih memberi kita nyawa untuk merasai kemuliaan Ramadhan. Terima kasih Ya Allah kerana Kau izinkan aku untuk merasai lagi Ramadhan. Semoga Ramadhan kali ini adalah yang terbaik buat kita semua.

Berakhir sudah perjalanan hidup selama 12 minggu disini. Alhamdulillah. Perjalanan suka duka, riang ketawa, kerinduan, kesunyian, kebosanan, keseronokan, bersendirian mahupun bersama-sama diadun sebati selama tempoh itu. Akhirnya adunan itu menjadi memori yang indah untuk dikenang. Tamatlah sebuah ceritera kehidupan yang penuh warna-warni.

perjalanan sebuah kehidupan :-)

Haruskah diucap selamat tinggal? Ya, harus kerana inilah saatnya. Selamat tinggal ibd, selamat tinggal utm, selamat tinggal negeri johor. Menanti detik-detik masa untuk meninggalkan kembara hidup disini. InsyaAllah, jika dipanjangkan umur, diberi peluang dan ruang, kaki ini akan berpijak lagi di bumi selatan ini.

Terima kasih buat semua yang meraikan diri ini. Terima kasih atas layanan yang diberi. Pertemuan yang cukup membahagiakan, kenangan yang sangat indah serta pengalaman yang begitu berharga akan terpatri kukuh di ingatan. InsyaAllah, andai berjodoh kita bersua kembali bertemu lagi. Selamat  tinggal, johor ^_^

No comments:

Post a Comment